January 30, 2010

Awak - Org Akhir :(


Lepas org clash dengan dia,

Org sngt keciwa, nasib baik org ada kawan2,
Diorg bagi semangat kat org,
Diorg penghibur di kala sunyi,
Sampai skarang pon if org sunyi org mesti cari diorg awak,
Sbb tu if awak tngk gmbr org kat fb, org bnyk habiskan masa dgn diorg,
Dalam masa yg sama kn awak, org tibe2 teringatkan awak,
Org malu nk contact awak, jadi org biarakan je,

Tapi, 3, 4 bulan sebelum ni org ada mesg awak balik kn?
Mesti awak tak sangka kn?
Org bukan ape awak, org sunyi,
Tu yg org mesg awk, saje je sebenarnya,
Mana tau awak dah berubah ke,
Mana tau awak dah bersedia utk bercinta lagi ke,
Hehe leh la org lakukan percubaan yg kedua,

Kita jadi rapat balik mcm dulu kn awak,
Tapi tak lah serapat dulu,
Ada la 2, 3 kali kite penah kuar,
Kite mesg pon tak sekerap dulu,
Kadang2 sehari 2, 3 mesg je, then awak ckp awak ngantuk la,
Org kadang2 rasa tu cume alasan awak je,
Awak sebenarnya nk elakkan diri dari org kn?
Haa betol kn? Cume alasan kn?

Awak, kite baru je sambut kedatangan tahun 2010,
So org rasa dah hampir 12 tahun dah,
dari cinta monyet ke cinta yg betoi ada dalam diri org ni utk awak,
walaupun cinta awak pernah org padamkan seketika,
namun ia masih wujud awak,
walaupun sebesar zarah, tapi ianya amat bermakna.

Jadi, hari ni org nk bagitau awak,
Yang org takkan mengejar lagi cinta awak,
Orang harap perasaan org pada awak akan berkubur,
Org dah give up,
Maaf awak.
Org dah tak mampu.


:) Tima Kasih Awak Selama Ni Menjadi Inspirasi Org

15 comments:

Eyn said...

wah!! wah!! dah abes!!

being in love is not a crime after all...moga bertemu the new one!!

best! thumbs up

*aku dah puji lebey2 ke*

Mohd Aizad said...

awak ... bagi la pluang dekat die .. isk2 .. sedey ....

sha al nazer said...

abg black..ni cite btol ke tpu2....
ade owg kate ni tpu2 je...
kite kompius..
hee

zidah mdtahir said...

lor..da abes ke citer nye..

intan shafiqah said...

hehe =)
awk..~
org..~

i knO =)

ooOoooOooOo...lme =)

biztoone said...

eyn - thanks ye :) insyaALLAH azam baru tahun baru

aizad - huhu ntah la zad, kite dah bincangkan kn sblm tido aritu :)

sha - haha sape ckp tipu? huhu i..patutnye kalau ada jodoh dgn "awak" tu nk bg entry tu as hantaran..tapi hampa :(

zidah - haha dah abis dah zida oi..malas nk menanti lagi..tahun baru azam baru cinta baru..haha doakan ye ;P

intan - waawawa if kenal senyap2 je eh :) jgn kecoh2..biarlah tinggal sejarah..haha ewahhh

intan shafiqah said...

setiA juga ekau ni =)
TABIK !

~hehe, xpe i senyap2 je okeyh....

naza said...

Jadi, hari ni org nk bagitau awak,
Yang org takkan mengejar lagi cinta awak,
Orang harap perasaan org pada awak akan berkubur,
Org dah give up,
Maaf awak.
Org dah tak mampu.

-->> i don't like the ending..

biztoone said...

aku pon tak ske ending ni..
tapi :( tu je yg mampu aku wat..

AzuanBudakMemandai said...

takpe nanti de jodoh ngan orang lain ke huhuu

akukurus said...

sedih weh .. isk ... sampai hati awak giveup .. isk2 ..

Azma Alina said...

ah, takpa. putus cinta lama makna ada harapan utk cinta baru. yg lebih baik insyaAllah! :D

LORD ZARA 札拉 said...

diam.
duduk.
fikir dengan tenang.

saya sudah tiada orang.

Cinta Hatiku said...

awak..banyaknye part awak..wakakaka..

biztoone said...

insyaALLAH, harap perjalanan hidup ini akan lebih mudah amin

thanks all :P