January 25, 2010

Awak - Org Part 4

Awak, lepas awak clash dgn dia kn,
Kite tibe2 jadi rapat kn awak? Awak perasan tak?
Org suke sngt time ni awak,
Org dapat luangkan masa dengan awak,
Kite jarang jumpe, just kite slalu sms,
Time ni kite sama2 dah maju, dah ada handphone,
Walaupon tak canggih tapi ia boleh mengeratkan perhubungan, kite ni kn awak?
Awak, masa ini org dah masuk matrikulasi,
Awak plak sambung sambung blajar kat IPTA.

Semakin lama kite semakin rapat kn awak?
Bestnye, tak dapat nk gambarkan perasaan org ni awak,
Ada apa2 masalah mesti awak ngadu kat org,
Org plak mesti bantu awak,
Kadang2 ada masalah awak org tak dapat selesaikan,
Tapi sbb org ske kat awak, org siap tanya lagi pendapat kawan2 org,
Yela org taknk la tngk awak bersedih je, tu yg org tolong gak selesaikan,
Kalau awak sedih sbb rindu kat kg, org mesti tenangkan awk kn, hehe
Ye la awak ni homesick, manje sngt, hehe
Cube tngk mcm org, tak homesick pon,
Steady je org kn awak? Haha tapikan, sbnrya org pon kdg2 rindu kat kg gak,
Cume org tak tunjukkan la kat awak,
Tak macho la if org tunjukkan, haha

Lepas abis matrikulasi, org pon masuk IPTA gak tapi tak sama dgn IPTA awak,
Org tak kesah sbb time ni kite rapat lagi,
Time ni org ingt lagi awak,
Org dapat keberanian utk meluahkan perasaan org kat awak,
Haha org tak tahula mana org leh dpt keberanian mcm ni,
Mungkin sbb dah dalam sngt kot org pendam perasaan ni,
Tapi malangnye, awak tak terima org,
Awak cakap dia masih ada dalam hati awak, awak ckp masih perlukan masa untuk lupekan dia,
Sedihnye org time ni awak,
Hati org tibe2 jadi kosong, hancur berkecai lagi.
Org dah putus harapan dah kat awak,
Tiap2 hari org cube lupekan awak,
Tapi masih takleh lagi awak,
Cebisan perasaan cinta tu masih tersemat dalam hati org,
wawawaw :(

lagi 2 je..hehe aku plak yg tak sabar ni..haha

8 comments:

Eyn said...

sambung2!!

farish farisha said...

lagi2....harap2 ending aku tau sape...jgn tergantung sdah~~~

biztoone said...

haha nnti ye..waaa eh farish..ko kenal ke sape "awak" tu? haha

farish farisha said...

aku rse kalu aku bace sampai abs aku bole target kort sape.....xpew2...truskan cter ko 2~~~

biztoone said...

uiks bahaya ni..wawawaa eh ko sape eks? haha aku dah konpius dah ni..huhu bahaya ar mcm ni ada org leh tau sape "awak" nie :P

farish farisha said...

aku adalah aku....hahahaha....

biztoone said...

peh bahaya ni..haha sila bongkarkan identiti anda..haha

farish farisha said...

tidak sehingga citer ini habis d bace....hohohohoo....