January 28, 2010

Awak - Org Part 5


Dalam berapa bulan lepas tu,
Kite dah tak serapat dulu,
Mungkin sbb org malu nk berhadapan dgn awak,
Org segan sbb awak tolak cinta org,
Kawan2 org sume cakap suh lupekan awak,
Tapi susah tau awak, awak dah lama bertahta dlm hati org,
Mcm mana org nk lupekan awak?
Tapi org cube gak,
Sbb tu la kalau awak nk tahu kenapa org dah jarang mesg awak time tu,

3 bulan lepas peristiwa tu kn awak,
org jumpe sorg pompuan ni,
kiteorg rapat secara tak sengaja,
kawan2 yang kenen2kn, hehe
org sngt bahagia time ni awak,
bahagia yg org cari2 selepas terluka dgn awak,
org time ni kn awak, da taknk mengharap kat awak,
sbb tu org berani couple dgn dia ni,
maaf eh awak sbb akhirnya cinta awak di ambil oleh dia ni,

time kitaorg couple kn awak,
kiteorg penah clash then kitaorg smbung balik couple,
awak nk tahu sbb apa kitaorg clash dulu?
Sbb AWAK, sbb org masih ada perasaan kt awak,
Walaupon perasaan tu tak sehebat dulu,
Tapi leh gak djadikn punca kitorg clash,
Org cube pujuk diri org supaya lupekan awak,
Dalam masa yg sama org cube gak couple balik dgn dia ni,
Org terangkan kat dia yg org dgn awak dah takde pape,
Org cakap kite cume kawan baik je,
Dia dapat terima dan kemudian kitaorg couple balik,
Tapi nk wat mcm mana, jodoh kitorg tak panjang awak,
Kitaorg clash buat kali kedua.
Hurm kenapalah nasib org mcm ni kn awak,
Hai nasib badan.

banyak betol dugaan cinta ni..huhu

3 comments:

Eyn said...

:))

farish farisha said...

huhuhuhuhuhu..kalu xsilp dah nk last part pasni an???best lak bace cter ni...=p

miss wierdo mimie said...

owh kamu rupenye biztone itu...
huhu...
follow la saya yer???
haha...