January 6, 2010

ganster kampong

cuaca hari ni memang cerah. aku harap2kan hujan.sebab malas nk kuar.bkn ape,aku agak terkenal di kampong, ada pape hal mesti diorg roger aku nye, tanpa sebarang syak wasangka, jap lagi mesti ada membe ajak kuar nye pekena ais jagung n kopok lekor(bkn kopok lekor key ell yang banyak tepung dari ikan tu). lagipon dah slalu sngt dah aku dapat mesg berbunyi "bos, jom lepak"

15menet berlalu dengan pantas. tit.. tit.. tit..(bunyi klasik) satu sms muncul di hp aku (aku dah agak dah, mesti ada org nk ajak kuar lepak nye ni). tertera nama zulpikar.

"bos, tngh buat ape? sehat?" cesss salah tekaan aku, nk tanya khabar rupanya.

aku balas "bos, kawan ngah lepak je tgk cite gaban ni, kawan sehat, bos ape cite? ada kat mana? jom lepak pantai pekena ais jagung n kopok lekor jap."

dia reply balik "ok bos, takde hal, bos roger dak2 lain kumpul tmpt biasa"


ceit, sape yg ganster kampong nie?

No comments: