January 2, 2010

tahun baru dengan rekod baru

aku baru lepas balik dari port dickson. tahun ni kelainan sikit.sambut new year kat pantai.rasa la kelainan sikit tahun ni sbb tahun2 sebelum ni sambut dgn kehadiran bunga api.tahun ni yang ada cume "bunga2" yang sudah di petik org.haha malam yg agak santai.pantai dipenuhi manusia2.

ada satu yg aku kurang berkenan bile smbut tahun baru nie, tngk gelagat budak2 yg baru nk up.peh bajet up sangat la kot.balik umah pon mintak mak susu lagi ada hati nk up.

ok, cakap pasal rekod baru ni, aku nk bgtau rekod yg aku buat ialah memandu selama setahun tanpa henti.haha memandu dari ampang - pd singgah sebentar di bangi.perjalan bermula dari pukul 7.30pm 31 Dec 2009 dan berakhir pada 12.15pm 1 Jan 2010.peh setahun kot.tak pernah aku mandu lama2 mcm ni.haha

selamat menempuh tahun 2010.semoga tahun ini lebih bermakna dari tahun2 yang sebelum dan semoga kita terus dirahmati olehNya. jaga diri. jaga peribadi. chill~

2 comments:

affanazami said...

haha. poyo memandu setahun konon!!! :p

biztoone said...

haha penat tu