February 10, 2010

surat kepada mama


Assalamualaikum w.b.t (tak jawab dose tau),

Kehadapan puan rohani atau lebih di kenali sebagai mama oleh apis dan dikenali sebagai kak ani oleh makcik-makcik di sekitar daerah mersing. Mama apa khabar? Apis harap mama sehat-sehat je. Mama buat apa ni? Bergosip dengan cik yati? Sudah2 la ma bergosip ni. Baik mama pegi siram pokok bunga tu. Ada hasil gak. Hehe

Untuk pengetahuan mama, apis merindui diri mama sekarang ni. Rindu sangat2. Sampai makan pon kadang2 tak kenyang dibuatnya. Eh, mungkin sebab apis diet kot tu makan tak kenyang. Tapi apis memang merindui diri mama. Percayalah ma. Haha

Tak sabar rasanya ingin pulang ke kampung halaman ma. Apis kadang2 terlupa mcm mana rasanya asam pedas ikan pari dan ayam masak lemak kuning mama tu. Maaf ma, slalu sangat makan makanan org putih. Keadaan memaksa Haha

Setelah 2 bulan tidak balik rasanya seperti 5 tahun tak balik ke kampung halaman. Sungguh cepat masa berlalu. Diharapkan mama tak banyak berubah. Kang apis tak kenal. Haha Macam mana dengan diet Jus Mate 5 mama? berjaya? mesti tak berjaya punya kan? Haha

Ok lah mama, nampaknya masa sangat mencemburui. Masa ni pon satu, dia bukannye awek apis nk cemburu2. pelik betoi. takpe ma, mama tenang je. apis mmg howt. ramai yg nk cemburu. Haha

Ok mama, salam sayang, salam rindu, salam dari anakmu. Muahs (hehe org muda ma, ske kiss2 nie)

Regards,
fadzirul hafith


agak2 kat mana nk beli setem ni eks. kat yahoo.com ada tak?

9 comments:

naza said...

so sweet.. hahaha..

ateeka amer said...

jangan disebut asam pedas ikan pari. kan dah teringin. hish!

=int@neq@shut= said...

hehe...hampeh...

tu la ko xle g cOngo...nnti jadi kes cmni....rindu mak...

lupe masakan mak...sik mknn brt...hehe...

sara said...

hahaha...tak boleh belah.
nama mak ko sama ngan nama mak aku.
hahahahaaa....:P

zidah mdtahir said...

comel je buat surat..haha..

Cinta Hatiku said...

ceh..mkn tak kenyang..bela hantu raya ke ape..hahaha

biztoone said...

naza - rindu ar kat mama aku. jeles tngk ko balik kg ritu :(

ateeka - haha best kan asam pedas ikan pari.. peh tak sabr nk makan..haha

intan- tu pasal aku tak g congo..haha :P

sara - la ye ke? hehe anak kak ani la kite ni eh? haha

zida - haha biasa ar, bosan2 di kala kerinduan, hantar ar surat :P

kak murni - hehe tu ar, makan tak baca doa, hantu la kot yg makan..haha

amir kun aguero don agogo said...

haha, klau ade p/s kt bwh tu lg menunjukkan surat zmn kanak2,,haha

biztoone said...

haha tu ar pasal mir..hehe zaman kecik2 suke wat p/s kn..haha