January 20, 2010

Awak - Org Part 3


Skarang ni dah tingkatan 4 awak,
Org pindah skolah dah, wawawa
Dulu kiter terpisah kelas, tapi sekolah yg sama,
Sekarang ni pulak kiter terpisah sekolah,
Arkhhhh kenapalah dunia sekejam ini awak,
Hurmm takpe la awak, mungkin ada hikmah di sebalik semua ini,
Mungkin DIA nak mengajar org mcm mana ertinya rindu,

Dulu org takde handphone lagi awak,
So kite memang ar terputus hubungan,
Maksud org terputus hubungan dari segi penglihatan,
Org dah lama tak nampak muke awak,
Kalau dulu if org rindu org turun2 gak la ke kelas awak,
Jumpe kawan2 lain sambil pandang2 kat awak,
Org rindu sangat awak,
Lebih 2 tahun awak tak jumpe, mana mungkin org tak rindu,
Takde apa awak yg dapat gambarkan perasaan rindu org ni,
Kalah rindu Laila pd Majnun, Rindu Shah Jehan kpd Mumtaz tak yah cakap la,
Lagilah kalah kalau nak gambarkan perasaan rindu org ni pada awak,
Tapi nk wat mcm mane awak, rindu hanya tinggal rindu.
Org dapat tau awak couple dgn kawan org..wawawaw
Hancur hati ini awak, berkecai2, bertaburan di awangan.
Tapi takpe awak, org tetap support awak,
Org gembira tngk orang yg org syg gembira awak,

Pastukan awak, tak lama lepas tu org dpt tau awak dah clash dengan dia,
Org dapat tau puncanya sbb dia ada org lain,
Betol ke awak? Takpela awak,
Org ada belakang awak,
Awak sabar eh, mungkin ni dugaan dalam bercinta,
Org tau mmg susah untuk awak terima,
Yela dia amat bermakna dlm diri awak,
Tapi kn awak, dlm hati org awak tak tahu bertapa gembiranya org,
Ye la, org ada peluang la nk ngorat awak,
Cuma org belum ada keberanian lagi awak nk bgtau kat awak yg org suke awak.


tbc. lagi 3 part je. tunggu (eh perasan, mcm ada org nk tunggu je haha)

6 comments:

Anonymous said...

ala...
pye lame tunggu xkn ni je.
we want more!

farish farisha said...

yup tol~~~we wany more!!!!

farish farisha said...

alamak correction...wany=want =p

eyn said...

teruskan..suke2

=int@neq@shut= said...

hehe...tetibe ak pun rase teruja utk tggu part seterusnya~~

biztoone said...

hehe waaaaa thanks all :)