March 3, 2010

sahabat teman kawan rakan

terima kasih pada semua
syukur kepada yang ESA
kita di pertemukan untuk bersama
dalam perjuangan yang penuh berbisa

terima kasih pada semua
yang membuatkan aku dapat terus berdiri dengan kaki sendiri
untuk terus berjalan dan berlari
untuk terus bangun untuk kali kelapan biarpun jatuh buat kali ketujuh
bagi mencapai puncak kepuasan

terima kasih pada semua
banyak yang telah sudah kita kongsi bersama
dari A hingga Z
dari sedih hingga gembira
dari 1 hingga sejuta

terima kasih pada semua
yang telah mewarnai kain putihku
tanpa kamu, semestinya aku tidak akan berada di sini
tanpa kamu, sememangnya aku tidak akan berdaya
tanpa kamu, sesungguhnya hidupku akan gelap

terima kasih pada semua
semoga kalian terus dirahmati
teruskanlah terbang untuk mengejar mimpi
teruskanlah berenang untuk mengecapi realiti
teruskanlah berlari untuk kepuasan diri

telah ku lakukan semua
telah ku tunaikan sebahagian
telah ku berikan segalanya
adakalanya aku tidak terdaya


maaf ku ucapakan kepada sahabat teman kawan rakan yang jarang dapat bersua, bukan untuk mengelak diri, bukan untuk menjadi penyombong, cuma keadaan memaksa :(

1 comment:

Db Cooper said...

xpe2.. gua paham.. haha