March 8, 2010

ini entry serius. baca dengan berlatar belakangkan music "DeHearty - Wanita"

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera,

Kehadapan wanita-wanita yang pernah hadir dalam hidup Apis, Apis ingin mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Wanita Sedunia. Sebenarnya Apis tak tahu pon arini hari Wanita sedunia. Tapi status kat Facebook banyak yang menyebut tentang hal ini. Jadi Apis dedikasikan entry ini khas untuk Wanita2 sekalian.

Terima kasih sebab turut sama bergembira dan bersedih dengan Apis. Terima kasih kerana berada di samping Apis dalam susah dan senang. Terima kasih kerana wanita2 ini banyak mendidik Apis, banyak memberi nasihat kepada Apis. Terima kasih sebab lebih memahami emosi Apis. Terima kasih sebab masak sedap2 dan bagi Apis makan. Terima kasih ke atas segala pertolongan dan Terima kasih atas segalanya.

Ingat lah, Wanita perlu berbangga kerana di sebalik kejayaan lelaki itu, terdapat Wanita di belakangnya yang banyak membantu lelaki itu dalam perlbagai aspek tersurat dan tersirat. Semoga Wanita2 sekalian terus tabah dalam menempuh onak duri kehidupan yang penuh mencabar. Jangan pernah mengalah. Teruskan perjuanganmu wahai Wanita. Jadilah penyeri dunia. Jangan risau. Kami Lelaki akan menjagamu kerana kami tau tercipta Wanita dari rusuk Lelaki, bukan dari kaki untuk dialasi, bukan dari kepala untuk dijunjung, Tetapi dekat dibahu untuk dilindung dan dekat jua di hati untuk dikasihi.

Akhir kata. Selamat Hari Wanita!


wanita2 sekalian terutamanya mama, apis rindu akan dirimu :'(

7 comments:

ateeka amer said...

yang perempuan sndri pun tak tau bila hari wanita. macam biasa jek rasa. takde plak orang bagi hadiah. hehe.

sara bashah said...

sweet gila !

sara bashah said...
This comment has been removed by the author.
intan shafiqah said...

oh..trima qaseh =)///muahaha~

aizad.kamil said...

apis ni kelakar r ... geram btol dengan lawak2 die ...

biztoone said...

ateeka : haha :P sy pon baru tau :P

sara : haha :P

intan : sama2 :P

aizad : sudah2 la aizad oi..kata nk hari tanpa gelak..hhaha

Cinta Hatiku said...

selamat...