March 23, 2010

ragam sang pecinta

Semenjak 2 menjak ni, Apis menjadi lain. Macam2 ragam dia pamirkan. Hais, kemaruk cinta ke apa dia nie? Huhu antara ragam beliau ialah :

dulu : diet sebab nk cari awek
skarang : diet sbb nk kelihatan segak pakai baju pengantin yang masih belum difikirkan lagi warnanya

dulu : lalu tol mesti nk bayar gune cash walaupon ada touch n go sbb mana tau jurutol ni cun2
skarang : berdesup! gune touch n go je.

dulu : kol 11mlm je dah gosok gigi, cuci muke, minum susu
skarang : kul 11mlm ntah ada ke ntah takde kat rumah, kul 12 jgn senyum2 depan hp, kul 1 baru nk gosok gigi, cuci muke, minum susu

dulu : agak2 bosan main ps3 dengan din atas
skarang : takde masa bosan


haha pelik2 Apis ni, ingat Apis, pelan2 kayuh ye :P

8 comments:

db cooper said...

good luck dude....
xlame berasa la nasi minyak nie

zidah mdtahir said...

wow black...
tahniah2...berita baek nih...haha

aizad.kamil said...

balik , terus naik bilik la ... isk2 .... kitowang nak apis yang dulu ... please!

ika said...

ye saya pon nak abg yg dulu pleaseee~! ;((

biztoone said...

mok n jida : time kasih..doakan aku kawin..wakakkaka

aizad n ika : lol. pehal plak nie? tak nk aku kawin ke ape? hais susah betoi!

Cinta Hatiku said...

Apis dulu : dlm hidung sentiasa berhingus
Apis skrg : dlm hidung penuh tahi idung..dah mcm lombong..

eh takde kena mengena..salah salah..pembetulan...

Apis dulu : lalu tol mesti bayar guna cash walaupun ada touch n go sbb tak tahu camne cara nak guna touch n go
Apis skrg : dah guna touch n go..tp lupa nak top up..

wakakaka :p

biztoone said...

amboi kak..hahah kenekan sy nampak? hehehe

Cinta Hatiku said...

hahaha..comment² sambil cari pasal..hohoho