April 23, 2010

pencuri yg mcm haram




wa arini mood gampang sikit. wa nk mencarut. cam haram pencuri. cam gampang. pokemon hanjing! wa dapat lu wa pijak lu nye burung! lu jangan main2 dengan wa! wa angin ni. nasib baik lu tak curi jaket, suar, n kasut wa dlm kete tu. kalau tak lagi wa angin. dlm beg wa tu banyak lagi barang2 kecik yg lu curi tapi wa tak bgtau polis, sbb wa rasa tak perlu kot bgtau. takkan wa nk ckp kat polis tu coklat, gambar bintang dan greeting card wa kene curik gak. segan ar wa. ceit haram jadah la lu pencuri. barang2 kecik lain yg hilang charger hp, charger mp3, casing spec syaril, bola kayu wangi 2biji, dan tisu 2 helai. itu sahaja luahan hati wa untuk lu pencuri hari ini. sehingga kite berjumpe lagi, wa tak sabar nk panggil team lada silang belasah lu. siap ar!

2 comments:

ajie_harini said...

barang tuu je kne curi?

db cooper said...

mak ai, nie aku cuak nak bwk kete keje kl nie