April 12, 2010

Aku Sayang Kamu


Cubaan, cubaan, 1, 2, 3
Cubaan, cubaan, 1, 2, 3

Ok. Inilah masa yang kutunggu
Aku yakin, inilah masa yang sesuai
Masa yang akan menentukan segalanya
Untuk membuktikan kejantananku

Detik-detik cemas harus ku lalui
Saat-saat getir harus kutempuhi
Demi mengejar kebahagian diri
Dan cinta yang hakiki

Oraite Bebeh!
Come On!

Dialah orangnya
Yang boleh buat hati aku berdengup laju
Dan pelahan dalam masa yang sama
Yang memberikan aku kegembiraan
Dan kebahagian yang aku cari
Ok.

You allow me to be me
And you always be you
Let the world see
How much I LOVE U
Ok. Ready.

On your mark,
Get,
Set,
Go!

Cik Ami Royani Bte Ahmad,
I LOVE U,
YES, I DO,

Would You Be My Girlfriend?
Would You Be My Future Wife?

Sudikah Awak Jadi Kekasih Hati Saya?
Sudikah Awak Jadi Bakal Isteri Saya Kelak?




keh3 comel gak kn lukisan ni awak? hehe i love u :)


12 comments:

intan shafiqah said...

OMG OMG OMG~~>.

let me b da 1st cOmmentar!....

haha~>...

xpusing jauh meh =)

aiyOOOoo~

pepun, moga kmu2 n kmu2... bhgia ! ...suka =)

mak ami royani said...

kamu ni ank sape?

Eyn said...

wah...wah...scweet!!
heppy together with ur love one black!

zidah mdtahir said...

wah black...
romantik siot....haha..
nway, congrats!!...hope hepi together ya!!.. =)

Anonymous said...

motip sangat tak senset nama. kehkehkeh

ajie_harini said...

hhhaaa. tu dy.. akhrnya..haha mat jiwang dah berkarat.. haha.. ur gf/Future Wife tuu dah say "IDO" KE BELUMM??haha

budak baikk!~ said...

akhirnye terjwb gak sape bintang itu~
tahniah2..
tak sangka sungguh!~
=)
selamat berbahagia!~
kawen jgn lupe jemput k!~

Anonymous said...

ohoo!!~ **speechless** :p

biztoone said...

intan - haha :)

mak ami royani - wakakak :P anak cik ani

eyn - haha :)

zidah - haha :)

ateeka - haa berani kn? :P

ajie : haha :)

dayah : haha :)

fathi : haha :)

Peeja said...

ini seme cam aku xpcaya siot~~~da lame aku x xplore ruangn rase ati ko ni...adoyai~~~pengakuan jenis ape nih!!!!!hahahahahahaha.......amon get blackberry...memg siot!!!!moga korang bahagia babe~~~dua2 kawn aku...lagi2 amon...my best fwenz ever...harap ko adlh pilihn terbaek utk diri....take a big care of my fwenz uncle~~

Ami Royani said...

farish farisha ni yek2 sgt bg komen.cm dpt award.heran aku.

theunnamedtalker said...

weh gle aku ttgal banyak neh!