December 26, 2009

lelaki tak bermakna tidak sensitif


woi, ko muke ganas gile, tak sangka ko ni jiwang

aku mana ada jiwang ar, aku sensitif je

aiks laki ada gak ke yg sensitif?

amboi ko ni, ko ingat laki ni takde hati perasaan ke?

haha eh ada gak eh, aku ingt diorg sume ego je

sesedap oren je ko ckp eh, tak sume laki mcm tu, diorg ada gak yg sensitif

yeke?

cube ko tngk dalam setangkai buah anggur, tak semuanye rosak kn? mesti ada yg leh di makan

ooo kalau mcm tu lepas ni aku takleh judge sume laki mcm tu ar

memang takleh, jgn kerana tayar basikal ko pancit, ko nk humban basikal ko ke semak, patutnye ko humban tayar tu je

ooo ok, aku mintak maaf

eh ko nk mintak maaf kat aku kenapa plak?

ntah, haha

eh ko ni


2 comments:

db cooper said...

emosi dan perasaan bersifat sementara,
tetapi semangat dan harga diri adalah kekal.

biztoone said...

peh ayat ko mok..

tapi aku hanya insan biasa yang beremosi untuk ketenangan diri