December 26, 2009

azam tahun baru

aduh, asik nk tahun baru je mesti nk azam baru

lepas tu azam baru mesti sama je macam azam2 sebelum ni

so this time aku nk wat azam lain plak

"aku berazam untuk mendapatkan awek dan berkenalan dan bermesra2 bertemu keluarga seterusnya bertunang dan berkhawin" (azam ni valid selama 3thn)

ok, so sape2 ada ciri ini, bersedia untuk dingorat oleh aku, tapi kalau tak pon, apa salahnye perigi cari timba, asik timba je kene cari perigi

1. pandai masak asam pedas
2. pandai masak ayam masak lemak cili api (yg warna kuning tu kuah dia)
3. suke senyum (bkn gile)
4. ada budi perkerti
5. simple

4 comments:

Db Cooper said...

yah
jangan sesekali kita mencari cinta
biar cinta mencari kita
cinta dikejar mmg akan lari
itu sifat utama cinta
tapi apabila kita leka dan x fikirkan soal cinta, cinta itu akan datang mencari kita
pecaye la beb

biztoone said...

haha aku tau perasaan ko mok..haha

aku bukan mencari cinta, tapi ibuku menginginkan cucu..haha

Anonymous said...

wahh..masak lomak cili api...hahaha

Cinta Hatiku said...

siap mention tu lemak cili api warna kuning..takkan lemak cili api warna oren..wakakaka..